Skeittikauppaan harkkaan

Toinen ja viimeinen opintovuosi alkoi tutustumalla Turkuun ja harjoittelemalla asiakaspalvelua Dylan's Trading -nimisessä skeittiliikkeessä. Kauppa on nimetty pomoni pojan mukaan ja pitkästä työmatkasta ja lähiöympäristöstä huolimatta olen ollut tyytyväinen valintaani. Olen ehtinyt olemaan töissä vain kolme päivää, mutta kerittiin jo suunnittelemaan yhteistyö (jonkinnäköiset jamit) Salon skeittihallin kanssa, jamit Naantaliin, erilaisia tuotteita, joihin saan suunnitella grafiikat, järkkäilty kauppaa, palveltu asiakkaita ja suunniteltu tulevia tilauksia ja myyntikikkoja. Olen myös kerinnyt tekemään pari somepäivitystä uusista tuotteista. Sain pomolta vinkkinä opetusvideoita liittyen myyntiin ja yrittämiseen ja tänään sain seurata ja auttaa pomoa kasaamaan skeittilautoja, mitä olen halunnut oppia jo pitkään. Ensi viikolla saamme tiimiimme täydennystä! Näin lyhyesti olen iloinen ja tiedän, että saan tästä työharkasta niin paljon irti, kuin haluan. Jos haluan saada paljon ja oppia paljon, niin siihen kyllä tarjotaan mahdollisuuksia, joihin haluaisin tarttua. Toivon harkalta eniten, että saisin aikaiseksi omia tuotteita, järkättyä tapahtumia ja mahdollisimman paljon asiakaspalveluharjoitusta. 






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naistenilta Maripuodissa

Näin saat enemmän seuraajia somessa

Työharkka jatkuu vk 4