Kuluneita viikkoja Steissillä

Hellurei! On ollut kiireisiä ja työntäytteisiä viikkoja, ja blogin päivittely on jäänyt vähän sivuun, mutta nyt takas kuulumisien päivittelyn pariin!

Mun työkuva on ollut aika laaja. Aamuvuoroissa olen suunnitellut toimistolla tapahtumajulisteita (parkin avajaiset, bmx-pyöräilypäivä, skeittien korjauspäivä yms.), tulevia seinämaalauksia, esitteitä tiloista ja ohjelmaa tuleviin pajoihin.




 Iltavuorojen aikana olen taas päässyt tekemään nuorten kanssa. Halloweenina järkkäsin kasvomaalauspisteen ja yllätykseksi valtavan moni lapsi ja nuori tuli jonottamaan siirtotatskoja ja ihomaalauksia. Ennen isänpäivää järkkäsimme ohjaajani kanssa kutistemuoviaskartelua, jota varten suunnittelin ja tulostelin kuvia. Skeittien ja scoottien fiksailupäivänä minun piti olla skeittihallilla auttamassa halukkaita korjailemaan skeittilautoja. Samalla opettelin vähän scoottien korjausta, kun en aikaisemmin siitä tiennyt mitään. Valmistauduin päivään katsomalla Youtubesta opetusvideoita, jotta osaisin varmasti kaikkia auttaa.

Seinämaalausluonnokset ovat valmiit ja odotan vaan, että saan maalit käyttöön ja maalailuapurit mukaan toteuttamaan kuvia seinään.

Olen myös pyörinyt kaupungilla viemässä Tehdään yhdessä -tapahtuman mainoksia eri kauppoihin, käsityö- ja kulttuurikeskuksiin promoa varten. Suunnittelin, millaista pajaa tulen vetämään tapahtumassa ja mitä tuotteita tulisin myymään. Siitä enemmän myöhemmin kuvien kera.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Naistenilta Maripuodissa

Näin saat enemmän seuraajia somessa

Työharkka jatkuu vk 4